Budapest Főváros Levéltára a koronavírus miatt elrendelt veszélyhelyzet idejére, illetve a további intézkedésig kutatószolgálati tevékenységét 2020. március 18-ától felfüggeszti. Az ügyfélszolgálaton a személyes ügyfélfogadás szünetel, csak elektronikus vagy postai úton történő megkereséseket fogadunk.
Budapest Főváros Levéltára a koronavírus miatt elrendelt veszélyhelyzet idejére, illetve a további intézkedésig kutatószolgálati tevékenységét 2020. március 18-ától felfüggeszti. Az ügyfélszolgálaton a személyes ügyfélfogadás szünetel, csak elektronikus vagy postai úton történő megkereséseket fogadunk, de kizárólag sürgős ügyekben, jogszabályban vagy hatósági határozatban megállapított határidők fennállása esetén tudunk eljárni a veszélyhelyzet idején.
Magánszemélyek hivatalos kérelmüket elektronikus levélben, a hivatalos szervek a Hivatali Kapun keresztül nyújthatják be.
Az igényelt iratokat elektronikus aláírással ellátott hiteles másolat formájában küldjük meg.
A postai úton csak rendkívül indokolt esetben végzünk ügyintézést, ha az más módon nem oldható meg.
A magánjellegű megkeresések esetében sajnos nem tudjuk biztosítani az ügyintézést a veszélyhelyzet idejére.
E-mail címünk: bfl@bparchiv.hu
Postafiókcímünk: 1554 Budapest, Pf. 41.
Az e-mailhez és a levélhez szíveskedjenek mellékelni az ügyhöz tartozó hivatalos dokumentumok, valamint a jogosultság ellenőrzését alátámasztó személyes iratok másolatait.
Amennyiben AVDH (Azonosításra visszavezetett dokumentum hitelesítés szolgáltatás) útján azonosítja magát (https://niszavdh.gov.hu/index, https://magyarorszag.hu/szuf_avdh_feltoltes) a jogosultság ellenőrzésére vonatkozó személyes iratok beküldése szükségtelen.
Telefonszámunk: +36-30-261-1223 (hívható munkanapokon 10.00-15.00 között)
Az ügyintézés során személyes adatait a BFL Ügyfélszolgálati tájékoztatójában megadott módon kezeljük.
Kérjük, figyeljék honlapunkat, változás esetén azonnal tájékoztatjuk Önöket.
Megértésüket köszönjük!
Budapest Főváros Levéltára